פסטיבל Eat TLV יוצא לדרך

פסטיבל Eat TLV הבאר שבעי הראשון יוצא לדרך – נציגות ראשונה של מיטב מקומות הבילוי בתל-ביב מגיעה לבאר שבע. החל מתאריך ה 10/9/2017 ועד ל 19/9/17 יגישו במסעדות המשתתפות בפסטיבל מתפריט מנות דגל של המסעדות המארחות.

 במסעדת קמפאי יארח השף דרור שושן את השף שבתאי ממסעדת ניטן תאי.

שבתאי הינו שף בינלאומי מוכר. נבחר לשף הטוב במומבי הודו ב2005, כתב ספר בישול אסייתי, שהיה בין 5 המועמדים לספר הבישול האסייתי של השנה באירופה והיה אחראי על פתיחת למעלה מ-15 מסעדות ברחבי העולם, על אחת מהן, בצ’כיה, עוטר באות מישלן  Bib Gourmand במשך 7 שנים ברציפות ואף נבחר לאחד מעשרת השפים הטובים בצ’כיה בכל הזמנים.

 במסעדת קפאסה  תארח את מבעדת סנטה קתרינה של השף תומר אגאי.

סנטה קתרינה היא מסעדה הקרויה על שם המנזר השוכן בחצי האי סיני שבמצרים אשר הפכה לאחת המסעדות המשמעותיות ביותר בתל אביב הן מבחינה קולינרית והן מבחינה בליינית.

 במסעדת כפרה תתארח מסעדת דלידה עם השף דן זוארץ.

מסעדת דלידה נפתחה לפני כשלוש שנים במתחם שוק לוינסקי והפכה במהרה לאחת המסעדות העמוסות בת”א.כמו הזמרת האגדית דלידה כך גם המסעדה הינה ערביה-איטלקייה-צרפתית. תוכלו לראות במסעדה החל מהעיצוב, דרך התפריט של השף דן זוארץ, הקוקטיילים והפס המוסיקאלי, שילוב של צלילים, טעמים וניחוחות מארצות ערב, איטליה וצרפת.

בספריה יוכלו המבלים להיות מהמנות של האוזריה. החמארה הטעימה של השפית אביבית פריאל בשוק לוינסקי בת”א.

האוזריות היווניות הן ברים קטנים ושמחים המגישים, לצד מגוון רחב של אוזו, מנות קטנות (מזטים) לליווי המשקה. ביקור בכמה אוזריות אתונאיות הוא שנתן לשפית אביבית פריאל אביחי (“טאפאו” לשעבר) ולשותפתה אופיר למור לאמי את ההשראה לפתיחת “אוזריה” – מעין “חמארה” מודרנית המגישה אוכל מקורי ושמח בהשראת מטבחי הים התיכון.

 ובבטי בר בוטיק ישקשקו קוקטיילים של המאסטר מיקסולוגג מוש בודניק מבעלי הסושיאל קלאב.

הסושיאל קלאב הפך כבר לפני שנים למוסד תל אביבי עמוס, שמח ומצליח ששואב אליו בליינים מרחבי הארץ. הסושיאל קלאב הינו ביסטרו מודרני אשר ממוקם בפיאצה מרכזית אך אינטימית בלב שדרות רוטשילד. המסעדה רחבת הידיים מציעה בילוי בחלל מעוצב ואווירתי חוויה ייחודית של קולינריה במיטבה לצד אווירת בר נעימה וסקסית.

כך יוכלו והמבלים להינות ממיטב מנות הדגל של המסעדות הנחשקות במרחק של כמה דקות מהבית, כמו למשל מנת “סטייק” בריוש ומח עצם של מסעדת דלידה במוגשת בציר בקר ופרחי היביסקוס. ערמונים. קרם ארטישוק ירושלמי (66 ₪), או מנת גירוס טלה על חצי פיתה קלוייה ,טחינה , סלט ירקות צלויים ועשבי תבלין של השף תומר אגאי ממסעדת סנטה קתרינה, הכרובית המפורסמת של אביבית פריאל מהאוזריה (24 ₪) ועוד מנות רבות נוספות.

פסטיבל Eat TLV בבאר שבע 10-19/9/2017 כל ערב מ 18:00

מסעדת קפאסה, רחוב חיל ההנדסה 6, מתחם ביג, באר שבע. טלפון : 08-6655122

מסעדת קמפאי, רחוב חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע. טלפון : 08-6655999

הספריה, רחוב נפחא 25, באר שבע. טלפון : 08-6655120

מסעדת כפרה, רחב סמילנסקי 25, באר שבע, טלפון: 08-6654854

בר הקוקטיילים בטי, רחוב חיל ההנדסה 2, באר שבע.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY