פעמיים כי טוב

רשת מחסני השוק, משיקה קונספט חדשני בסניפי הרשת:  "עושים שוק"מבצעים קבועים על פירות וירקות טריים ורעננים בימי שלישי, רביעי וחמישי בסניפים השונים. הודות להצלחתו של מבצע "שלישישוק", אשר היה נהוג בסניפי הרשת, הוחלט להרחיב את הקונספט למשך-3 ימים מלאים במסגרתם לקוחות הרשת ייהנו מפירות וירקות טריים ומובחרים היישר מהחקלאי

 

רשת השיווק המובילה מחסני השוק, משיקה קונספט חדשני בסניפי הרשת: "עושים שוק"- מבצעים על פירות וירקות טריים ורעננים בימי שלישי, רביעי וחמישי בסניפים השונים. הודות להצלחתו של מבצע "שלישישוק", אשר היה נהוג בסניפי הרשת, הוחלט להרחיב את הקונספט למשך 3 ימים מלאים במסגרתם לקוחות הרשת יוכלו ליהנות מפירות וירקות טריים ומובחרים היישר מהחקלאי.

נוסף לכך, מציעה הרשת מגוון רחב של מבצעים שבועיים ומשתלמים ביתר המחלקות, עליהם ניתן להתעדכן באמצעות אתר החברה, פרופיל הפייסבוק של החברה, או  על ידי הורדת האפליקציה המתקדמת והנוחה לשימוש, זאת בכדי להיות מעודכנים באופן שוטף ותדיר בכל המבצעים האטרקטיביים.

מחסני השוק הנה אחת מרשתות המזון המובילות בארץ המונה 27 סניפים אשר מתחייבת למחירים נמוכים לסל קניות לאורך כל השנה. כחלק מהאני מאמין של החברה היא דואגת לשירות מקצועי, יעיל ואדיב, שימת דגש על איכות המוצרים וטריותם וכן, מציעה מוצרי מהדרין ייחודיים.

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, מסר: "אנו שמחים לבשר על השקת המהלך השיווקי החדש אשר נועד לספק ללקוחותינו הנאמנים את מיטב הפירות והירקות המובחרים במבצעים משתלמים לקנייה חכמה. בנוסף, כדאי לעקוב אחרינו בפלטפורמות השונות בכדי להתעדכן בשלל המבצעים במחלקות השונות. אנו פועלים רבות על מנת לספק ללקוחותינו מוצרי איכות טריים ומובילים לצד שימת דגש על שירות מקצועי התורמים לחוויית קניה נעימה".

https://www.mck.co.il/

תגובות

להשאיר תגובה

**הכנס את הקוד בתמונה כדי לשלוח תגובה