שני עצורים בחשד למעורבות במקרה אלימות בין שתי כנופיות.

סרגיי גרנובסקי (27) וסליאור עמרם ביטון (23) לקחו חלק בקטטה אלימה בשבוע שעבר שנקלטה בעין מצלמת אבטחה. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם.

ביום ג’ שעבר בשעת צהריים חמה במיוחד, המרכז המסחרי בשכונה ו’ בבאר שבע הפך לזירת קרב כאשר תגרה אלימה בין שתי כנופיות הפרה את שלוותה הצהריים.על פי החשד, ארבעה חשודים תכננו יחד לפתוח בקטטה ולשם כך  הצטיידו בסכינים ובאלות ותקפו את היריבים, שנפצעו ונזקקו לטיפול רפואי.  החשודים נמלטו לאחר התגרה ותפסו כעבור יום. , שניים מהם – גרנובסקי וביטון.

התגרה ההמונית נתפסה בעין מצלמת הביטחון. על פי דובר המשטרה  ניתן לראות בצילום שני רכבים שחורים. אחד מכלי הרכב ניסה להימלט תוך שהוא פוגע קלות ברכב השני. במקביל, מהרכב השני יצאו ארבעה אנשים, חלקם מצוידים בכלי תקיפה, ואלה רדפו לאחר שני צעירים.

בצילום  נוסף התגרה בולטת אך פני התוקפים נראו מעורפלות. בצילום נראים חבורת צעירים אשר תוקפים צעיר אחר, מפילים אותו ארצה, מכים אותו בחוזקה ונמלטים מן המקום.המשטרה מייחסת לעצורים רשימה של  עבירות של חבלה כשעבריין מזויין, קשירת קשר לפשע, תקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר, ותגרה.

העצור עמרם ביטון חשוד שביצע את המיוחס לו בעת שאמור היה לשהות במעצר בית, במסגרת תיק אחר בו הואשם בירושלים בעבירות סמים. כמו כן, המשטרה מאשימה את העצור כי  ב-11 ביולי הוא לא התייצב לריצוי מאסר בכלא אשל, לאחר שלא התייצב במספר הזדמנויות לביצוע עבודות שירות שנגזרו עליו בעקבות עבירות תעבורה שונות בהם הואשם בשנים האחרונות.

זאת ועוד, במשטרה טוענים כי בידיהם  מידע מודיעיני מוצלב לגבי הקשר של השניים לאירוע וראיות נוספות.

הסיבה לפרוץ הקטטה נמצאת בבירור. כמו כן המשטרה ביקשה מבית משפט השלום בבאר שבע להאריך את מעצרם של השניים ב-15 ימים. סנגוריהם, עורכי הדין אלי אונגר ונועם אליגון, הכחישו את המיוחס למרשיהם. השופט חיים פס קבע כי קיים חשד סביר והאריך את מעצר החשודיםץ

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY